Relatiebeheer

Volg uw kansen door middel van de revolutionaire kanban weergave in een paar eenvoudige stappen. U krijgtdirect visuele informatie over de te volgen acties, nieuwe berichten, top kansen en de verwachte inkomsten.

Betrek eenvoudig sociale media in uw verkoopproces. Haal gegevens uit de sociale media sites als LinkedIn, Twitter of Facebook zodat contactgegevens van prospects eenvoudig en automatisch in uw adresboek geplaatst kunnen worden.

Maak automatisch leads van inkomende e-mails. Vind duplicaten, voeg leads samen en wijs ze toe aan de juiste persoon in één bewerking. Besteed minder tijd aan administratie en meer tijd aan de kwalificatie van leads.

Het organiseren van uw taken, zodat u op de beste deals gefocust kunt blijven. Beheer alle interacties met klanten die plaats vinden zoals e-mails, telefoongesprekken, interne nota's, vergaderingen en offertes.
Volg de mogelijkheden die u interesseren en wordt geïnformeerd over bepaalde gebeurtenissen: deal gewonnen of verloren, de status  veranderd, nieuwe vraag van de klant, etc

Werk met de e-mail-toepassingen die u al dagelijks gebruikt. Of uw bedrijf gebruik maakt van Microsoft Outlook of Gmail, niemand hoeft de manier waarop ze werken te veranderen, zodat iedereen productief blijft.

Plan uw vergaderingen en telefoongesprekken met behulp van de geïntegreerde agenda. U kunt uw agenda en de agenda van uw collega's in een overzicht bekijken. Als manager  is het gemakkelijk om te zien waar uw team momenteel aan werkt. Voor het opzetten van bepaalde taken kan een tijdlijn worden gebruikt.